Spoločnosť Lidl Slovenská republika sa v poslednom období skloňuje medzi spotrebiteľmi skutočne často. Naposledy to bol škandál, kvôli darčeku, ktorý rozdávali k nákupu nad 20 eur, neskôr stiahnutie obľúbeného pečiva z predaja.

Obchodný reťazec sa tentokrát rozhodol urobiť test, ktorý sa zameral na ich privátne značky. Slovákov podrobili “testu”. V rámci tohto projektu sa ľudí pýtali na názor a chuť výrobkov z ponuky Lidla. Výsledky prieskumu sú skutočne prekvapivé.

Neraz už bola spoločnosť Lidl Slovenská republika ocenená spotrebiteľmi ako obchodník roka a to za najlepšiu kvalitu a cenu svojich predávaných produktov. Napriek tomu sa chceli presvedčiť, že výrobky skutočne zákazníkom chutia a sú obľúbenejšie ako známe značky. Lidl však ako férový hráč na trhu pripúšťa, že aj výrobky konkurencie sú chuťovo dobré. Výhodou obchodného reťazca je však cena výrobkov.

Prieskum spokojnosti vykonala počas leta spoločnosť GfK Slovakia, pričom testovala 1200 respondentov. Tí sa zhodli v chuti desiatok produktov. Spotrebitelia netušili, aký produkt práve ochutnávali. Prieskum dopadol veľmi pozitívne pre privátne značky spoločnosti Lidl, ale aj pre iné produkty. Zásadný rozdiel je však v cene výrobkov. Súčasťou cenového prieskumu boli aj predajne Kaufland, Billa a Tesco, čiže najväčší konkurenti žltomodrého predajcu.

Lidl bol z výsledkov milo a príjemne prekvapený, a tak má v rámci kampane na privátne značke vysoké očakávania. Tieto výsledky dávajú spoločnosti veľkú konkurenčnú výhodu. To znamená, že ich výrobky sú nielen chuťovo kvalitné, ale aj cenovo dostupné.

Zdroj: slovenskydennik.sk | Foto/Video: Facebook/Lidl Slovensko